WRC 2022 -markkinointimateriaalit

 

1. MM-kisojen virallinen logo

MM-kisojen logot ovat kaikkien käytettävissä. Logoja ei saa muokata. Lataa logo alla olevaa linkkiä klikkaamalla:

WRC2022 logo musta - WRC2022 logo sininen - WRC2022 logo valkoinen

 

2. Mainosmateriaaleja sosiaaliseen mediaan

Alta löydät valmiita malleja somemarkkinointiin sekä Facebookiin että Instagramiin. MM-kisat ovat jo kulman takana, joten suosittelemme julkaisemaan mainoksia sekä seuran että kaikkien joukkueiden kanavissa kerran viikossa.


Ohje: 

1. Tallenna kuvat käyttöösi alta kuvaa klikkaamalla

2. Alta löydät valmiita tekstimalleja kuvateksteiksi somejulkaisuihin. Voit hyödyntää näitä vapaasti.

3. Mikäli haluat mainostaa seurojen lipunmyyntikampanjaa, tekstiin on merkitty punaisella kohdat, jotka tulee ensin tarkistaa seuraltasi/joukkueeltasi. Käytänteissä voi nimittäin olla eroja eri seurojen välillä. 

4. Muista pitää mukana MM-kisojen virallinen hashtag: #WorldRingette2022. Tägää mukaan myös MM-kisojen virallinen tili @WorldRingetteChampionships 

 

Seurojen lipunmyyntikampanja

Somemainos 1

Lataa kuva klikkaamalla kuvaa

Kopioi kuvateksti somekäyttöön täältä

 

Somemainos 2

Lataa kuva klikkaamalla kuvaa

Kopioi kuvateksti somekäyttöön täältä

Somemainos 3: Uskallatko yllättyä positiivisesti?

Lataa kuva klikkaamalla kuvaa

Kopioi kuvateksti somekäyttöön täältä

Somemainos 4: Ringette on #meidänjuttu

Lataa maajoukkuekuva klikkaamalla kuvaa

Kopioi kuvateksti somekäyttöön täältä

 

Lataa U18 maajoukkuekuva klikkaamalla kuvaa

Sama kuvateksti kuin edellisessä kuvassa, kopioi täältä

Englanninkielinen markkinointi:

Lataa kuva klikkaamalla kuvaa

Tiistaina 1.11.2022 Turussa pelattava naisten ensimmäinen harjoitusottelu

Suomeksi

Lataa kuva klikkaamalla kuvaa

Lisätietoja nettisivujemme uutisesta

 

in English

Download by clicking the picture

Facebook- ja Instagram Stories -taustakuvat

Logo yläreunassa

 

Ilman logoa (tilaa tekstin kirjoittamiselle)

Muita materiaaleja somemarkkinointiin 

Kaikki videot ladattavissa täältä - PÄIVITETÄÄN

Lisää kuvia:

Ainut ero Facebook- ja Instagram-julkaisujen välillä on Ticketmasterin linkin käyttö: Facebookissa on hyvä sisällyttää linkki kuvatekstiin. Koska Instagramissa linkin klikkaaminen kuvatekstissä ei onnistu, niin Instagramissa on hyvä ohjata yleisö Ticketmasterin nettisivuille. 

 

3. Tapahtuman taustakuva

Taustakuva (iso) - Taustakuva (pieni)